خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/14 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
طغیانی:

استان اصفهان در بروز حوادث ترافیکی در ایام نوروز رکوردار بود/ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز و اصلاح جاده‌های اصلی و بزرگراه‌های این استان

نماینده مردم اصفهان در مجلس، با اشاره به اینکه استان اصفهان در بروز حوادث ترافیکی در ایام نوروز رکوردار بوده است تاکید کرد که این موضوع ایجاب می‌کند در جهت رفع نقاط حادثه‌خیز و اصلاح جاده‌های اصلی و بزرگراه‌های این استان تلاش جدیتری صورت بگیرد.

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در رابطه با تعداد مسافرانی که در ایام نوروز وارد شهر اصفهان شدند و نحوه ارائه خدمات به آنها، گفت: تعداد مسافرانی که در ایام نوروز وارد شهر اصفهان شدند همچون سال‌های گذشته بسیار زیاد بود و به بهترین شکل نیز به آنها خدمات رسانی شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته یکی از مشکلاتی که در ایام نوروز با آن مواجه بودیم میزان تصافات بود که متاسفانه استان اصفهان در این زمینه از جمله استان‌هایی بوده که رکوردار بودند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته هم اتوبان‌ها و هم طول شبکه معابر اصلی که از اصفهان می‌گذرد و به نوعی چهار راه کشور هم محسوب می‌شود زیاد است و شاید از این نظر با این اتفاقاتی که می‌افتد متناسب باشد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تعداد تصادفاتی که در ایام نوروز در استان اصفهان اتفاق افتاد ایجاب می‌کند که در جهت رفع نقاط حادثه‌خیز و اصلاح جاده‌های اصلی و بزرگراه‌ها تلاش جدیتری شود تا بعد از این شاهد آمار کمتری از حوادث ترافیکی در این منطقه باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 376771
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار